obsługa klienta

  1. Wsparcie merytoryczne i szkolenia

    Prowadzimy pierwsze w Polsce Autoryzowane Centrum Szkoleniowe Rhino 3d. Dlatego dla naszych Klientów świadczymy darmowe wsparcie merytoryczne w obsłudze programu Rhino – przez e-mail, telefon, zdalną kontrolę nad komputerem przez TeamViewer lub przy pomocy specjalnie przygotowywanych filmików instruktażowych.

  2. Poufność danych

    Gwarantujemy poufność danych, a w szczególności modeli 3d, które są nam wysyłane do konsultacji, druku 3d itp. Modele nie są nikomu udostępniane bez życzenia lub zgody Klienta.

  3. Zdalne połączenie

    Do zdalnej pomocy technicznej używamy programu TeamViewer. Jeśli chcesz, żebyśmy połączyli się z Twoim komputerem, uruchom TeamViewer QuickSupport lub pełną wersję programu i prześlij nam Twój ID oraz Hasło.

  4. Pytania i problemy z oprogramowaniem

    Pytania i problemy prosimy zgłaszać wysyłając e-mail. Szczegółowy opis pozwoli nam lepiej zidentyfikować błąd lub problem i znaleźć dla niego rozwiązanie.

    W zgłoszeniu problemu prosimy – jeśli to możliwe i może być istotne – zawrzeć następujące informacje:

    1. O jaki program chodzi, w jakiej wersji
    2. Na czym polega błędne zachowanie programu
    3. Jak powinno wyglądać poprawne działanie programu
    4. Zrzuty ekranu obrazujące błąd (koniecznie w przypadku komunikatu programu o błędzie)

    Jeśli problem lub pytanie dotyczy konkretnego pliku Rhino, prosimy o przesłanie pliku po zapisie zmniejszonym (Save Small / Zapisz Zmniejszony). Umieszczenie w modelu notatek (Notes), elementów opisowych jak kropka (Dot) oraz zmienianie kolorów lub warstw ułatwia zlokalizowanie miejsca z problemem.


Najbliższe szkolenia


Kontakt

Siedziba

Lemondim
ul. Kuropatwy 24k
02-892 Warszawa
Poland
mapa